دانلود رایگان فیلم ایرانی هاری با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم ایرانی هاری با لینک مستقیم

فیلم هاری Rabidity

اکشن ، جنایی | 1397 | بالای 13 سال | ایران | 79 دقیقه

بازیگران : علیرضا کمالی، جمشید هاشم پور، میلاد کی مرام

کارگردان : امیراحمد انصاری

داستان فیلم

 در فیلم هاری من خطر کردم که همه چی درست شه یا هیچی… هر کاری می کنم واسه خاطر بچمونه که تو کوچه هایی که من بزرگ شدم بزرگ نشه…


درباره فیلم

 فیلم Rabidity محصول کشور ایران و در ژانر اکشن ، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Amir Ahmad Ansari در سال 1397 ساخته شده است. در فیلم هاری بازیگرانی چون علیرضا کمالی، جمشید هاشم پور، میلاد کی مرام، مینا ساداتی، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

📥 خرید قانونی فیلم همه کیفیت ها(پیشنهادی) با ترافیک نیم بهاء

📥 خرید قانونی فیلم همه کیفیت ها(پیشنهادی) با ترافیک نیم بهاء

📥 دانلود رایگان فیلم  با کیفیت HQ_1080

📥 دانلود رایگان فیلم  با کیفیت 1080

📥 دانلود رایگان فیلم  با کیفیت 720

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
****